בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

יער הקקאו- כל מה שמיוחד בשוקולד

23/05/21 10905 רעות תקני לי

 

יש בעולם הרבה פיתויים אבל אין אהבה אמיתית ומוחלטת כמו האהבה לשוקולד- היא חוצה גבולות ומגזרים, גילאים ומגדרים, משמחת, מנחמת ועושה נעים בפה ובלב .תמיד חשבתי ששוקולד הוא שוקולד ואי אפשר לטעות- תמיד זה טעים, תמיד רוצים עוד, זה לא נכון. גם שוקולד צריך להכין באהבה. יער הקקאו עושים את זה מהלב

יערה קלמנוביץ’, ששמה משתלב באופן מושלם בשם העסק, היא דמות מרתקת ומלאת ניגודים כמעט כמו וילי ונקה. דתיה שמעורבבת היטב באורח החיים החילוני וגדלה כילדת טבע בג’ונגל העירוני של ירושלים, אחרי שמונה שנים כעורכת דין מצליחה הבינה שהעבודה הזו לא מאירה את נשמתה אבל לעומת זאת התחביב הקטן שלה להכנת שוקולד תמיד מילא אותה בשמחה. היא הוזמנה להכין פרלינים כתרומה לאירוע חגיגי, ולאחר שהם נחטפו וכולם ביקשו עוד היא הבינה שזה הייעוד שלה. עם ציוד ראשוני מאוד היא החליטה ללכת עד הסוף, התפטרה מעבודתה והחלה להתרכז כולה בהכנת הדבר השמימי הזה שעושה כל כך טוב.

השוקולד של יער הקקאו הוא תרכובת מושלמת של חומרי הגלם הטובים בעולם, בשילוב תוצרת חקלאית ופרודוקטים מקומיים מהמשובחים ביותר שיש, כל אלו מעובדים לפיסות קטנות וחלומיות בעבודת יד במפעל הבוטיק בשכונת תלפיות בירושלים.
מבחר הטעמים הוא עצום וקולקציות השוקולד משתנות עם הטבע ועונות השנה- בחורף מתבלים בתבלינים מחממים, בקיץ משבצים בשוקולד מפירות העונה, כך בהרמוניה מושלמת עם הסביבה לא מפסיקים לרגע לחדש וליצור עוד ועוד טעמים ומוצרים ביער הקקאו- זה גן עדן לאוהבי שוקולד ובהתאם נוצרה מסביב למפעל המיוחד קהילה של ממש, קבוצה גדולה של חובבי שוקולד נלהבים שעוקבים בשקיקה אחר הטעמים והחידושים, מחליפים בינהם מתכונים, עוזרים בייעוץ ואפילו לוקחים מידי פעם חלק בהכנה ומשתתפים בסדנאות שמתקיימות במפעל.

מגוון המוצרים הוא באמת בלתי נגמר, זה מתחיל ב 50 סוגים שונים של טבלאות שוקולד, ממשיך בפרלינים שנראים כמו תכשיטים ובממרחים שאי אפשר לאכול מבלי להיאנח, וזה עוד לפני שהזכרנו מצופים, שברי שוקלד מיוחדים ומארזים להכנת מטעמים משוקולד בטעם אגדה.


בין אם אתם מכורים לשוקולד, אוהבים להתנסות בטעמים חדשים, רוצים לעבור קורס הכנת שוקולד חוויתי או מקצועי או סתם רוצים לפנק בענק מישהו אהוב- ההטבה הבלעדית שלנו, כמו שוקולד טעים וטוב- היא לכולם!

*** כל מוצרי המפעל כשרים להמהדרין בהשגחת הרבנות ירושלים (חלב ישראל) ***

בלעדי לרעות תקני לי!
הנחה של 17% על כל האתר “יער הקקאו”!
כל המוצרים המשובחים, המארזים ואפילו הקורסים- ה כ ל !!

משלוח חינם ברכישה מעל 249 ש”ח (לאחר הנחה)

ההטבה בהקלדת קוד קופון reut

כל האושר הזה מתחיל כאן:

 

וכמה דברים שאסור לפספס:

טבלאות שוקולד
המגוון והעושר כאן עומד לסחרר אתכם- שיהיה בהצלחה 😉

 

ממרחים
ותזהרו לא לאכול גם את הכפית

 

פרלינים
יפים שחבל לאכול, אבל אי אפשר להפסיק.

 

מצופים
אני מתה על זה, אפשר לאכול ערימות בלי לשים לב

 

קטגוריית “עוד שוקולד”
מסתתרים כאן מטעמים מיוחדים כמו “ארטיק” שוקולד שמכינים איתו שוקו מעלף, לבבות שוקולד גדולים וערכה להכנת פרלינים בבית עם הילדים.

 

סדנאות
הזדמנות לחוויה מדהימה עבור כל אוהב/ת שוקולד – אם אתם מחפשים מתנה כיפית או יום חוויתי קצת אחר-  זה זה

 

האותיות הקטנות
*ההטבה בתוקף עד יום שלישי, 25.5.21 בחצות
* משלוחים עד הבית:
חינם ברכישה מעל 249 ש”ח (לאחר הנחה)
בעלות 19 ש”ח ברכישה מעל 149 ש”ח
בעלות 35 ש”ח ברכישה בסכום נמוך יותר.
אספקה בין 1 ל- 5 ימי עסקים
מידע מלא על מדיניות משלוחים ואספקה כאן
* שירות לקוחות בוואטסאפ: 050-7573213

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *