בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

עוברים את חופשת הלידה ביחד- מנוי לידה של Grouphug

26/08/20 9000 רעות תקני לי

 

יש נושא שאני אובר רגישה אליו, התקופה עם השם הכי לא מדוייק שיש ״חופשת לידה״.
מי שפגש אותי בהרצאות, בכל סוג ונושא מכיר את הסיפור שלי ואת הקושי שעברתי בחצי שנה הראשונה.
העייפות, חוסר הוודאות, הגוף שהוא שלך והוא אחר, את עצמך שהיא את אבל אחרת, הזוגיות, הלבד בתוך הזוגיות, רגשות האשם, החרדות, הכאוס, התחושה שאת לא יודעת כלום. הכל חוץ מחופשה.
כל יציאה מהבית היתה פרוייקט קשוח וסדר היום שהרכבתי לעצמי כמעט תמיד פחות התאים לסדר היום של אריאל.
אני זוכרת עם דמעות מפגש יוגה תינוקות שכל כך חיכיתי לו ואריאל לא הפסיקה לצרוח. ברחנו מהחדר ובמעלית היא המשיכה לבכות ואני רק ראיתי את המבטים של האנשים הזרים ספק מרחמים ספק מאשימים אותי בבכי.
לא חזרנו לעולם לקורס הזה ולמעשה לא נרשמנו מאז לאף פעילות שכזו מחוץ לבית.

עם יובל שרף יש לי הכרות מתפקידי הקודם בעולמות הקולנוע. כבר אז נחשפתי ללב הרחב והמיוחד שלה. לפני כשנתיים היא הקימה את Grouphug יחד עם רוני פיבלוביץ ואודי דגן. בית דיגיטלי עבור הורים שיש בו עשרות מומחים ויועצים לליווי הדרך ההורית שלנו מגיל לידה ועד בגרות במחירים נגישים. הכל נעשה מהבית בזמנים שנוחים עבורינו.

המיזם הזה נולד מתוך הניסיון שלהם כהורים- הם חיפשו, כמו כולנו, מידע , ליווי ותמיכה וטבעו בכמות היועצים והמומחים שקיימים בשוק. קשה לבחור, קשה לדייק, קשה לרוץ ממקום למקום. בעולם שלנו, בלי שעוד הזכרתי את המילה קורונה, זו פשוט חובה לייצר פיתרון דיגיטלי נוח ואיכותי.

 

מוצר הדגל של גרופהאג הוא ללא ספק מנוי הלידה, שמרכז בהקלקה אחת את מומחי ההורות הבכירים בישראל למפגשי ייעוץ ותמיכה אונליין, הזמינים ליולדת למשך 3 חודשים וכוללים גישה ל- 20 מפגשים קבוצתיים ואקסקלוסיביים על פי הצרכים האישיים שלה. גרופהאג מביאים את כל הידע, התמיכה והקהילה הביתה, מבלי לצאת מהפיגמה ובלי הצורך לעמוד בלוח זמנים נוקשה- את מגיעה כמו שאת, עם החולצה המלוכלכת, עם העייפות, עם הקושי וגם עם השמחה ותמיד תמצאי מפגש שמתאים לצורך שלך. אם נרשמת למפגש ולא הצלחת להצטרף אליו בזמן אליו שום דבר לא מתפספס- המפגשים מוקלטים וניתנים לצפיה עד 72 שעות לאחר קיומם (למעט מפגשים אינטימיים יותר -על מנת לשמור על פרטיות המשתתפות).
בנוסף, בכל רכישת מנוי כלולה גם שיחת ייעוץ והכוונה אישית של 20 דקות עם אשת מקצוע בכירה במגוון תחומים לבחירה, שיחה שיכולה לסייע לענות על שאלות ולפתור בעיות בצורה ממוקדת ויעילה.

מערכת השעות מתעדכנת מידי חודש ומכילה תכנים בנושאים מגוונים ורלוונטים מאוד :
*תמיכה פיזית (תזונה, פילאטיס, יוגה, רצפת אגן),
*ליווי אימהות (עיבוד לידה, אג’נדה הורית, התפתחות אישית, תמיכה בזוגיות)
*ליווי לצרכי התינוק (התפתחותי, שינה, הנקה).

את היועצות והמטפלות בחרו יובל אודי ורוני מתוך היכרות אישית ומקצועית, הן נשות מקצוע טובות מאוד ורגישות.
אני מאוד מאמינה בפורמט הזה וחושבת שזו מתנה נפלאה עבור אימהות טריות כיוון שהיא מכילה את מה שהן באמת זקוקות לו לאחר הלידה- תמיכה, הכלה וידע מבוסס ונגיש.
מאוד אשמח בבוא העת לקבל כזה מנוי בעצמי ☺️❤️

בלעדי לרעות תקני לי
מנוי לידה ל- 3 חודשים (20 מפגשים)  ב-179 שקלים (במקום 249 שקלים)

לינק לרכישה

 

את המנוי ניתן להפעיל מתי שתרצו (כלומר להזמין ולהתחיל להשתמש גם בעוד חצי שנה)

ההטבה בתוקף עד יום רביעי 8.9.21 בחצות!
* תוכנית מנוי הלידה מופנית בעיקרה לאמהות ולתמיכה בהן. קיימים תכנים שיעניינו ויתרמו רבות גם לאבות (כמו כל מה שקשור לגידול והתפתחות תינוקות, זוגיות ועוד) אך מרבית התוכן עוסק בתמיכה ביולדת ומתמקד בחוויה הנשית.

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *