בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

קסם במטבח – התבלינים של איילת

19/02/20 23064 רעות תקני לי

 

כמו מנה עשירה ומנחמת של בית, כמה טוב לחזור ולארח את איילת המדהימה והתבלינים שלה אצלי בקהילה.
שיתוף הפעולה הראשון שלנו נולד אחרי שנתקלתי בתמונות של המנות המגרות שאיילת העלתה ובפוסטים החכמים והמחזקים שהיא כתבה והפכתי לגרופי שצופה מן הצד בקהילה המדהימה שלה שמונה אלפים של אנשים שנהנים לבשל ולאכול טוב. את התבלינים, התערובות ושאר המוצרים הטעימים והאיכותיים שהם מייצרים מוכרים איילת ובן זוגה ניסים באתר צבעוני ומושקע שמבטיח זמינות ונגישות לכל מי שמעוניין לשדרג את חווית הבישול והאכילה שלו בקלות ובצורה בריאה ונכונה. הבלוג שלהם הוא בית לבשלנים על טהרת הללא גלוטן, סוכר ושמנים מעובדים, הם יוצרים עם התבלינים שלהם טעמים כבר שנים רבות ותוך הקפדה על טריות ואיכות וגם על יחס אישי לכל לקוח ולקוחה, ואת ההוכחה לכך שהם עושים משהו ממש ממש נכון ומיוחד קיבלנו עם החיבוק הענק שנתתם להם בשיתוף הפעולה הקודם, שהיה אחד המוצלחים והמבוקשים ברעות תקני לי.

 

אז הנה אנחנו חוזרים! והוספנו כמה הפתעות:
בלעדי לקהילת רעות תקני לי
20 אחוז הנחה על כל התבלינים, התערובות, הממרחים ומארזי ההיכרות באתר

בנוסף, בכל קניה מעל 250 שח תקבלו 50 גרם של תבלין מתנה
בנוסף בכל קניה מעל 300 שח תקבלו גם ממרח מתנה

התערובת והממרח ייבחרו באופן אקראי מהמבחר המשוגע והנפלא שלהם
ההטבה עם קופון reut

לינק לרכישה

 

מכיוון שכל כך אהבתם ורציתם וחיכיתם וביקשתם את הפעילות, היה ברור שהדבר הכי נכון הוא לתת לכם הפעם להמליץ לי וכך גם ליצור את רשימת הנבחרים הרשמית של קהילת רעות תקני לי לתבלינים של איילת. הפוסט שהעליתי התפוצץ מהמלצות ומדרכים יצירתיות ונהדרות להשתמש בכל הטוב הזה,
אז קבלו אותם- הטעימים והמצטיינים שלנו, וכל מה שאני מתכונת לנסות בעצמי הפעם.

מלח מתובל של איילת
ככל הנראה זה המאסט בסל שלכם, הומלץ באופן כמעט גורף בתגובות, צוין עשרות פעמים. מה אתם עושים איתו? כתבתם שפשוט הכל, בכל מקום שמסיפים מלח- כדאי להוסיף אותו ולהיות מופתעים מחדש.

 

לילו ספייס
עוד תערובת סופר מומלצת שלכם שהולכת עם הכל: דניאל הציעה לפזר אותה ברטביי עגבניות ובולונז, יוליה כתבה שהיא שמה אותה על אבוקדו ועל ביצים, ואז מיכל באה והפציצה גם במתכון מעולה ופשוט: לשים בתבנית שתי כוסות אורז, עליהן להניח בצלים ופלפלים ומעליהם כרעיים של עוף, מעל שופכים תערובת של מעט שמן זית עם הרבה לילו ספייס ומלח מתובל, כוס מים רותחים ולתנור. בא לי!

 

אבקת בצל
עפתם עליה כתחליף בריא ויותר טעים להרבה דברים שאנחנו מעדיפים שיישארו לפעמים מחוץ לאוכל שלנו. היא מחליפה אצלכם אבקת מרק, מצוינת אם אתם לא מחבבים את מרקם הבצל אבל עדיין מעוניינים בטעמו, מסמיכה תבשילים במקום קמח ומוסיפה מתקתקות עדינה במקום סוכר. עינת גם שמה אותה בשקשוקה תרד עם חלב קוקוס.

 

הקציצות של ניסים
את התערובת הזו גם אני כבר מכירה והיא אכן נהדרת ומשדרגת את הקציצות של אריאל עד לעננים, אבל מסתבר שממש לא רק, כי גליה הצמחונית כתבה שהיא משתמשת בה במרקים כתומים והמלצתם גם להוסיף אותה לתבשילי קטניות ולעוף בגריל.

 

הטוסקנה של איילת
דניאל כתבה שזו הדרך האולטימטיבית שלה לתבל סלמון בתנור ותוכלו להוסיף אותה גם כתיבול לבשרים ולביצים ואפילו להפוך איתה גבינה רכה למטבל מעולה.

 

המתוקה של איילת
הפתעה אמיתית ומסקרנת שאני ממש מתכוונת לבדוק בעצמי. היא מעולה לתיבול של עוגות ופשטידות ואולגה המליצה עליה בחום כתוספת לדייסות, אבל הרבה מכם המליצו עליה דווקא כמרכיב סודי בתבשילים שבדרך כלל לא מתקתקים: תמי המליצה להוסיף לקציצות בולנז ומרק כתום ועדי מור רז נתנה מתכון מנצח למרק ברוקולי ואפונה שיא הקלילות שאני הכי מתכוונת לנסות: לטגן בצל ושום, להוסיף חבילת ברוקולי קפואה וכוס אפונה קפואה, לכסות הכל במים, להרתיח ולהוסיף מלח מתובל, פלפל ואת המתוקה. לרסק הכל עם בלנדר מוט ואפשר להוסיף גם חלב קוקוס מפנק.

 

פפריקה מעושנת
עוד תגלית מהפוסט שמסקרנת אותי, היא מיועדת להחליף פפריקה מתוקה רגילה בשביל לתת טוויסט מעניין, אולגה כתבה שהיא מוסיפה כחצי כפית במרקים או מערבבת ביחד עם לילו ספייס על תפוחי אדמה אפויים, עוף בתנור, פרגיות או קציצות.

 

ממרח לימונים כבושים ופלפלים
מעדן שהולך מצוין בתוך סלט אבל אני גם יכולה לחסל אותו עם כפית.

ממרח פלפלים
גם פה מדובר במעדן שאפשר לחסל בקלות על קרקר ואפשר גם להוסיף לרטבים ולשדך למאפים ולגבינות.

 

האותיות הקטנות:
1. ההטבה עד שבת, 22.02.20 בחצות.
2. ההטבה על התבלינים, ממרחים, מארזי הכרות.
3. אין כפל מבצעים או קופונים.
4. משלוחים:
חינם לנקודת איסוף בקנייה מעל 150 ש”ח. 10 ש”ח בקניה מתחת ל 150. 3-5 ימי עסקים
משלוח עד הבית: 50 ש”ח. חינם בקנייה מעל 450 ש”ח. 3-5 ימי עסקים
איסוף עצמי: ממחסן האריזה ביישוב שקד, בתיאום טלפוני מראש.
5. מדיניות החלפות / החזרות: מאחר ומדובר במוצר מזון, אין אפשרות להחזרה או החלפה, אך מובטח שבכל מצב של חוסר שביעות רצון או תקלה תטופלו במלוא תשומת הלב וימצא פתרון.
6. שירות לקוחות: ניתן לפנות אל איילת ישירות בפייסבוק או למייל ayelet@ayeletspices.co.il או דרך דף הקשר באתר כאן

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *