בחר מטבע אותו תרצה להמיר

GBP USD EUR TRY ILS

למטבע

GBP USD EUR TRY ILS

הכנס סכום

=

התבלינים של איילת – עולם מלא בטעם טוב

23/06/24 15572 רעות תקני לי

 

יש שיתופי פעולה רבים וטובים, אבל את עוצמת האהבה שקיבלו התבלינים של איילת עוד בימי הקהילה המאוד צעירים – אנחנו לא שוכחים. באיילת התאהבתי אני עוד לפני שהכרנו אישית – דרך האתר מלא הצבע והניחוחות שממש אפשר להרגיש מהתמונות, ומהבלוג המרתק שאישיותה השתקפה ממנו. היא עשתה לי, ההכי לא בשלנית בעולם, חשק להיכנס למטבח, להתנסות ולגלות -זה משהו שאף אחד לא הצליח לעשות.

מותג הבוטיק של איילת וניסים בן זוגה החל את דרכו בשוק הפליאו ב- 2014 לאחר שינוי אישי שביצעו בדרך התזונה והחשיבה ומתוך רצון לעזור למי שרוצה לבשל בריא, טרי וטבעי יותר לעשות זאת כמה שיותר בקלות ובשפע. סביב הדוכן בשוק נוצרה קהילה של ממש, שהביאה בסופו של דבר להשקת אתר שיאפשר לכל אחד במדינה להנות מתערובות ותבלינים איכותיים, נקיים מגלוטן וסוכר, ונטולים חומרי נפח וצבע. המוצרים עשויים רכיבים טריים ומשובחים שנטחנים, מעורבבים ונארזים בעבודת יד מוקפדת מידי יום וכמובן מלאים בטעם אמיתי ומשדרג, שעושה חשק לבשל ולתבל – החל מחביתה ועד המנה המורכבת ביותר.
אחת המומחיות הגדולות ביותר של המותג, שלא מפסיק להפתיע ולחדש, היא יצירת תערובות שמרחיבות את חווית הבישול והטעם ומאפשרות להכין בקלות מאכלים ומשקאות כמו פלאפל, שוקו מתובל, גרנולה ועוד, ממרכיבים איכותיים, ללא משמרים, מייצבים ושאר מעובדים.

למרות שאנחנו הולכים יחד דרך משותפת וארוכה שמעולם לא נפסקה עברו כמעט 4 שנים מהפעילות האחרונה, אתם הייתם מאוד עקביים ולא ויתרתם- ביקשתם ושאלתם מתי הקסם שעושה איילת חוזר לרעות תקני לי. אז הנה זה בא, והציפיה ממש ממש השתלמה, ואם זו ההיכרות הראשונה שלכם ואתם זקוקים להבהרה – זו הטבה שאין מצב שאתם מפספסים אותה!

בקשה לפני שניגשים להטבה שחיכיתם לה
זהו עסק בוטיק שבו הכל נעשה ידנית, אנא גלו סבלנות לגבי זמני האספקה, הכל יגיע לכולם באהבה ובמהירות האפשרית אך יתכן שיהיו עיכובים קלים.

בלעדי לרעות תקני לי!

17% הנחה על כל האתר התבלינים של איילת!
וגם!
ברכישה מעל 250 ש”ח “מלח בצלים של רעות” 50 גר’ – תערובת חדשה ומסקרנת של בצלים ועשבים במתנה שאתם הראשונים לקבל!
המתנה לא תופיע בסל ותתווסף ידנית להזמנה

קופון REUT24
אנא וודאו שהקלדתם אותו – לא יתאפשר לזכות עבורו בדיעבד!

וחשוב מאוד לזכור:
אם תשלמו עם כרטיס האשראי של רעות תקני לי תקבלו עוד 8% הנחה במעמד חיוב האשראי! זה המון!

משלוח חינם לנ.איסוף בהזמנה מעל 150 ש”ח לאחר הנחה
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 300 ש”ח לאחר הנחה

כניסה לעולם שכולו טעמים מופלאים:

 

בין אם אתם לקוחות ותיקים או עכשיו לראשונה אתם מתנסים, הכנתי לכם סיור זריז עם בסט סלרים, חידושים, המלצות וקטגוריות שיעשו לכם סדר בהחלטות.

מומלצי החודש
אם אתם חדשים אצל איילת ורוצים לחסוך התלבטות שימו בסל את חבילת מומלצי החודש, אלו עשרה תבלינים ותערובות שאיתן הכי קל להתחיל לעשות קסמים במטבח.

 

חגיגה ירוקה
תערובות בסט סלר שמתאימה כמעט לכל דבר שתוסיפו אותה אליו ומשדרגת ברגע הרבה מאכלים זריזים כמו חביתות, סלטים, אורז ופתיתים וגם קציצות ודגים.

 

חגיגת עגבניות טחונה
פיתוח של תערובת חגיגת עגבניות שמגיעה בצורה גולמית יותר.כשהיא טחונה היא מושלמת כתיבול על פיצה, לקציצות שילדים אוהבים, לאורז ועוד- כל דבר שהולך טוב עם עגבניות.

 

הקציצות של ניסים
עוד תערובות שחייבים להכיר, מושלמת לתבשילים עם טעמים עמוקים, על ירקות כתומים ועל קציצות כמובן.

 

חגיגת פטריות
תערובת מצוינת שנותנת טעם אומאמי לכל מאכל שתוסיפו אותה – פשטידות, מאפים, ביצים, ירקות, בשר ועוד.

 

מלח פיות
לאיילת יש כמה תערובות מלח שמעיפות מנות גבוה, המוכרת והנמכרת מבינהן היא מלח מתובל, מלח הפיות הוא תוספות חדשה, מסקרנת וגם יפה ו-ורדרדה, עם תוספת של סלק, היביסקוס ועוד מרכיבים שנותנים טעמים מתוקים-חמוצים.

 

חגיגת פלאפל
תערובת מוכנה, מתובלת ונטולת חומרים משמרים להכנה בריאה בבית של המאכל הכי ישראלי.

 

מומלצים לבשר, דגים וגריל
קטגוריה למי שרוצה לגוון ולהעיף למעלה את ה”על האש” השבועי, יש כאן תערובות שמתאימות לתיבול ישיר, יצירת מרנידות ורקיחת רטבים לכל מה שתשימו על הגריל.

 

מומלצים להכנת רטבים ומטבלים
אם אתם רוצים לשדרג את הגבינה בארוחת הערב, מחפשים לתת חיים חדשים לרוטב של הסלט או אוהבים לרקוח מרינדות מיוחדות ומטבלים יוצאי דופן – זה המקום לחפש את הטעם הבא.

 

מומלצים לאפיה
מתוק או מלוח – מה שתכניסו לתנור עם התערובות האלו יהיה מפוצץ בטעם.

 

מארזים
אם אתם מתלבטים ורוצים לנסות מהכל או אם בא לכם להעניק מתנה עם המון טעם – יש כאן מגוון מארזים עם תערובות שיבחרו עבורכם או שאתם בעצמכם תרכיבו ויגיעו ארוזים ומהודרים.

 

האותיות הקטנות
*ההטבה בתוקף עד יום שני 24.6.24 בחצות
*ללא כפל הנחות וקופונים
*ההטבה אינה בתוקף על רכישת גיפטקארד
*מלח בצלים של רעות מתנה ברכישה מעל 250 ש”ח לאחר הנחה ומוגבל ליחידה 1 עבור הזמנה.
*משלוחים חינם בסכום המצוין לאחר הנחה או בעלות של:
17 ש”ח לנ.איסוף, 35 ש”ח עם שליח עד הבית
*אספקה עד 14 ימי עסקים, יתכנו עיכובים
*שירות לקוחות בוואטסאפ 050-7224392 ,בימים א-ה בין השעות 9:00 ל 15:30
במקרה של בעיה עם שליח/נקודת איסוף אנא פנו ישירות לשירות הלקוחות של העסק.

 

 

 

0 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *